Öland & Kalmar

Jag är så glad att jag åkte direkt från flygplatsen till Öland när jag anlände i Sverige. Min familj är alltid där på sommaren och att besöka dem där är ett MÅSTE. Jag har så många mysiga minnen från mina sommrar som jag spenderat där. Varje sommar har jag och en av mina bästa vänner Jonna stått och håvat maneter på den här bryggan, för att sen hoppa i vattnet med cyklop och för att sen hoppa upp på land och fånga in nyckelpigor haha sååå många roliga minnen.

//I 'm so happy I got to go straight from the airport to my favorite summer Island, Öland in Sweden when I landed. I have so many cozy childhood memories from here and to go here every summer is a MUST.  Me and one of my best friends Jonna fished jellyfishes from this bridge every summer when we were younger, went for lots of swims with goggles under water and catched ladybugs haha sooo many fun memories.
Det vart en snabbvisit på Öland innan vi åkte hem till Eskilstuna igen, men vi hann såklart med att åka in till Kalmar för en heldag med shopping. Så fin stad!! xx

// We had a quick visit on Öland before we went home to Eskilstuna again, but we sure did have time to go in to Kalmar for a full day of shopping. I love that city!! xx