The barn w girls from Austria

Godkväll (eller godmorgon på er swedish peeps). Jag har precis kommit hem från en urmysig middag med två nyfunna au pair vänner från Österrike. De var så trevliga!! Vi skulle egentligen till Bartaco men det var så smockat så vi åkte dit och vände i dörren haha. Vi tog istället en varsin kalkonhamburgare med sötpotatischips och mayo på the barn. Så gott!
 
I bilen mellan restaurangerna hade tjejerna disskuterat min ålder och sen när vi satt vid bordet på the barn gissade de båda två att jag var 24år (??) haha. Riktigt så gammal är jag icke haha. En annan sak som vi pratade om var vad de förknippade Sverige med respektive vad jag förknippar Österrike med. Det de visste kom från Sverige var IKEA, Swedish house Maffia, Volvo, H&M och sen förknippade dem med att det är dyrt i Sverige. Och när dem frågade mig om Österrike var mitt svar ehhh jag vet att det finns grym skidåkning men inte mer än så haha. Fick dock reda på att dem också är kända för deras öl, att världscupen ofta hålls där och att Mozart kommer från Österrike. Där ser man!
 
Nu är det läggdags och imorgon är jag ledig hela dagen vilket ska bli så skönt. På agendan står sovmorgon, en sväng till mallet och så ska förmodligen mina värdföräldrar åka och hämta hem en bil till mig(!!!). Gah!! Mer om det imorgon. Later