Downtown thursday

Idag började jag jobba klockan 15, så jag hade halva dagen ledig. Jätteskönt! Jag började dagen med frukost, 20 min intervaller på löpbandet och fix innan jag tog mig ner till downtown. 
Drog en lunch på The Granola bar. Sötpotatischipsen var supergoda!! Allt på deras meny låter i princip gott enligt mig. Så bra ställe!!
Banana Republic hade grym rea och jag kom hem med ett par jättefina svarta kostym/cigarettbyxor och en poncho. Jag vet inte hur länge jag letat efter dem perfekta kostymbyxorna utan att ha hittat ett par, men idag hittade jag äntligen de perfekta! Har så långa ben så det har varit det största problemet med att hitta ett par haha... I bakgrunden av bilden ser ni den fina tavlan som jag fick i avskedspresent av mina bästisar.<3
Tog sen en te och satte mig på starbucks för skype med la familia.<3
Och så har jag jobbat eftermiddag/kväll idag. Tjejerna har varit så snälla ikväll och allt har verligen flytit på. Så nu sitter jag här nere i vardagsrummet och kollar på American Idol. 
 
Imorgon är det fredag och då jobbar jag 08.30-16.30 innan jag tar helg! Är ledig hela helgen så det ska bli skönt. Planerna är lite oklara men det ska iallafall hinnas med en middag med en au pair som jag aldrig träffat förut och någon sväng in till NYC. Trevlig helg på er, kraaaam.
Sigrid

Du verkar ha det så bra!! Så glad jag är för din skull! Stor kram från andra sidan atlanten <3

Svar: Men åh tack fina du. Hoppas allt är bra med dig. Stor kram.<3
Elin Carlsson