New Closet

Garderoben blev det självklara att ta i tu med när jag kom hem och packade upp mina väskor innehållande 63 kilon... Varav 20 par skor som jag lirkade ur väskorna...(För att inte lämna att jag kom hem i februari för semster med en stor väska då med...). Jag och pappa målade hur som helst min lilla vind vit och satte upp hyllplan och det vart faktiskt riktigt bra!! Med små lådor till smycken, en stor låda för mina locktänger, korgar till clutchar och solisar, två klädställningar till plagg som är bra att hänga och sen styrde jag upp mina andra kläder i en byrå i mitt rum och en annan garderob fylld med lite framförallt jackor och mer skor. Känns så skönt att kunna ha en översikt av säsongens kläder när man kikar in i garderoben och bli inspirerad på morgonen. Hur bra!! xx

// The closet was priority one when I came home from the states and unpacked my bags filled with 63 kg..... While unpacking I realised that I brought home at least 20 pairs of shoes...(Not to mention I came home with a big bag with lots of more things in Feb when I came home for vacay...). Me and my dad painted my little attic and turned it in to a little closet with some shelves and two clothes rails and it turned out to be pretty good in the end. Now I have small boxes for accesories, a big box for my hair irons, bins for smaller bags and sunnies, folded sweathers and jeans on the shelves and then organized the rest of my stuff in my other closet and in a dresser in my room. Fells great to actualy have a overview over what I have and to be inspired in the morning while getting dressed. Ten points!! xx