Tuesday and international women's day

Tisdag och internationella kvinnodagen. Hurra för oss kvinnor!! Jobbade morgon idag 07.30-09.00 och sedan tog jag en sväng till stranden då det var så fint väder. Satt med en mochalatte i handen och lyssnade på podcast i solen, helt klart godkänd morgon. Åkte sedan hem och tränade 20 min på löpbandet innan lunch och jobb igen. 
Min lilla prick♥. Förra veckan agerade faktiskt min lilla prick modell för ett klädföretag (som jag inte kommer igåg namnet på). Cuteeee.
Och så en bild på den sötaste lilla hundvalp jag skådat. Min familj får alltså hem denna goding om 3 veckor, och jag är inte hemma då?? Förstår inte riktigt hur det ska gå ihop. Han och jag får bli buddies via skype istället helt enkelt haha.
 
Nu vankas det snart middag och sen blir det en lugn kväll. Jag ska catcha upp parneviks avsnitt (ikväll är ju Penny schulman med!!) och bara ta det lugnt! Later