Sunday walk in NYC

Åkte in till city igår för att hänga med Cornelia och Linnea. Vilken bra dag! Vi tog en lång promenad genom staden för att flma lite material till en låt som Cornelia har sjunigit in. 16°C i solen och helt underbart.
Times square. 
Ännu mera times squre. Jag tog alltså helt fel jacka igår haha. Det har varit svinkallt och blåsigt de senaste gångerna jag varit inne i city så jag var ytterst tveksam till väderprognosen. Jackan åkte bara på när solen gick ner på kvällen med andra ord haha.
Flatiron buiding.
Vi gick också förbi en Cupcake ATM på lexington avenue, vilken grej haha. Öppen 24h om dygnet för att servera alla sötsugna som är on the go. Jag tog en choklad och marshmallow cupcake, nomnom.
Day vs night in Central Park. Vi satte oss sen och hade picknick uppepå ett berg i Central park. Vi kom precis när solen gick ner så vi hann se både dag och natt av parken. Gud vad härligt det kommer bli nu i vår och i sommar när parken blommar. Längtar!!
Rockefeller center. 
 
Vi gick en hel del igår,  runt 2 mil och det var verkligen perfekt väder för promenad. Ångrar dock att jag inte tog med min systemkamera då vi gick runt och såg så mycket men dessa mobilbilder får duga. Kom även hem med ett par nya loafers och en liten fransväska. Himla bra söndag!