Fina jobbdagar

Mina värdpäron har varit i Miami fre-mån så jag har varit mycket med båda tjejerna de senaste dagarna. Så mysigt att spendera tid med dem båda (Avery går ju längre och fler dagar i skolan än Jordyn så därför spenderas mest tid med Jordyn i vanliga fall). Denna vecka har dock dem båda springbreak så då har jag båda tjejerna hemma. Hur som haver så har vi hunnit med det ena dem här dagarna, vi har åkt till biblioteket, pysslat, åkt stranden, haft picknick och bakat cupcakes.
Det har verkligen varit mysiga dagar med tjejerna. Och Avery var så söt idag när vi satt ute i trädgården och hade picknick, jag frågade henne om hon ville att jag skulle gå in och göra iordning en till smörgås åt henne och hon säger "No Im fine, I'd rather want you to stay here and eat with us" istället för att gå ifrån dem. Och så har vi varit lika fina i håret idag hon och jag då jag lockat hennes hår med min locktång. Hon har länge velat ha likadana lockar som jag brukar ha och idag har hon kollat sig i spegeln så många gånger för hon har varit så nöjd. Älskar mina värdbarn.<3