Update

Har haft såå bra dagar sen sist jag bloggade. Har gjort mitt jobb som mentor för en ny svensk au pair och vi lunchade och åkte till mallet tillsammans, så trevligt. Har också gått på bio med henne och fyra andra tjejer i White Plains och sett en bio som jag aldrig hade valt om jag fick välja film haha. Har testat ny restaurang här i Westport och ätit trerätters (24k guldtårta inkluderat i det haha) med min fina Thaynara. Har fikat på favvocafét, the granola bar. Har gått promenad i solen och lunchat med Felicia och Karyme. Har varit ute en helg inne i city med Cornelia, Linnea och Linneas två systrar. Vaknade sedan upp i en fin lägenhet med den finaste utsikten över NYC. Har också blivit medbjuden till Florida och en resa är bokad dit över nyår. Som sagt, så bra dagar har passerat!
 
Nu är vi inne på ännu en ny vecka och tiden går verkligen sååå fort. På måndag har jag varit här i 3 månader, en fjärdedel av det här året. Sjukt! Later