Framme i USA

Nyper mig i armen när jag nu precis vaknat på Au Pair school. Det känns helt sjukt. Nu är jag här!! Jag gjorde det!! Har svårt att få tag på wi-fi dock så om detta inlägg kommer upp jublar jag inombords. Det är helt smockat med Au pairer här den här veckan (över 400st. från hela världen) som tar alla acesspunkter till internet haha. Jag trodde jag var smart som försökte komma åt wi-fi nu klockan 05.45 vår tid men fler än jag är nog jetlaggade och vakna haha. 

Igår var jag vaken över 24h och resan kändes såå lång med mellanlandning i Berlin. Fick en present när jag kom fram som min värdfamilj skickat, så gulliga! Kan kanske visa den sen. Nu är vi här och det känns såå kul. Igår var dock den jobbigaste dagen i livet när jag sa hejdå till min familj på Arlanda. Usch det var verkligen tungt. 

Idag börjar lektionerna 08 och håller på hela dagen fram till ca.19 tror jag. Klockan 07 är det frukostdags så ska jag träffa mina svenska Au pair vänner som jag reste med igår och förhoppningsvis Anna som kom hit inatt! Så kul! Mer uppdatering kommer som sagt när jag har wi-fi. Kraaaam från USA