24 OKTOBER/ SEXTON ÅR

//16//
Lyckligare och vuxnare än någonsin plus att FAN vad jag älskar alla mina nära och kära. Jag har världens bästa runt om kring mig. Idag fyller jag 16 år och min dag har vart en bergochdal bana, då jag nyss kom hem från akuten. Går numera på pills och har gråtit halva dagen. Men vad gör det om hundra år? Har fått finaste gratulationerna och presenterna. Tack mina raringar! Speciellt tack till philip för jag har blivit så himla kärleksförklarad att jag börjat glädjegråta. Och såklart till mammsen för att du står ut med allt mellan att baka färskt bröd till min födelsedag till att spendera kvällen på akuten med mig. Godnatt gottfolk!
Sigrid

VA? Hör av dig så fort du kan, gumman!!!

Mathilda

sv: det är bra att du kan stava till mitt namn efter år :*

Mathilda

det är lugnt darling!