A/Q

Jag undrar i vilken stad den vita stickade tröjan från bondelid är köpt? Den är helt slut där jag bor!
Den är köpt i hällerforsnäs på lager 157 som ligger en bit utanför eskilstuna och när jag var där fanns det massa kvar! 
Hej Elin! Är fortfarande lika nyfiken på vart dina lexington toppar kommer ifrån? Ha det fint!
Mina lexington toppar kommer från melkerstens som ligger i gamla stan, på köpmangatan i Eskilstuna!
(Dem två blusarna i vänstra hörnet)
 
Skriv 5 av dina bästa vänner!
Det är så svårt att välja fem för det finns så många som vekligen betyder mycket för mig! Jonna, Fanny j, Fanny r och Mathilda är mina absolut 4 närmsta o och en femte har jag svårt att välja då många kan ta den platsen, då många andra är också favoriter som jag inte vill leva utan.
 
Jonnis♥

Skriv 3 saker du hatar mest av allt! 
Det låter simpelt men mobbing, misshandel och krig måste vara bland det värsta som finns! 
 
Skriv 5 av dina närmaste vänner (som du har kännt längst men kanske inte är dina bästa)
Många av mina närmaste vänner har jag känt länge men Jonna har jag känt längst. Så mina närmaste vänner är även mina bästa vänner!
 
Hej! Skulle du kunna lägga upp en video eller några bilder på vilket smink du använder?
Jag tror inte att jag kommer lägga upp någon video, men det kanske kommer upp bilder i höst på smink som jag använder. Nu på sommaren använder jag inte smink till vardags så det lämpar sig bättre senare. 
 
Hejsan! skulle du kunna lägga upp lite bilder på några av dina sommarkläder? Kram!
Kanske det kanske! Vad vill du se? Ihopsatta outfits? Enstaka favoritplagg?
 
vad heter appen som är självutlösare på iphone? 
T.Camera!
 
thilda

hej, skulle du kunna lägga upp bilder på dina outfits och kanske ditt favorit plagg ?
kram:)

thilda

hej, skulle du kunna lägga upp bilder på dina outfits och kanske ditt favorit plagg ?
kram:)

Anna

Vart köpte du den fina tavlan ? :)

Svar: Den är köpt på erikslund i västerås på en butik som heter countryliving tror jag :)
Elin Carlsson